Shop Forum More Submit  Join Login
Moar Tropic Thunder - Get Some by picklelova Moar Tropic Thunder - Get Some by picklelova
EDIT: I made the fullview bigger, but if you still can't read the quotes, just download.

After drawing [link] , I realized how fun it is to draw Tropic Thunder art. IT'S A F***ING BLAST! :faint:

I didn't want to scare my mom by just drawing lots and lots of Kevin, so I added some Speedman and Lazarus for good measure.

Thank god for imdb. They have so many references. Also, the Tropic thunder website: [link]

Lemme explain little chibi Kevin in the lower right corner.
Kirk Lararus: [link]
Tugg Speedman: [link]
Jeff Portnoy: [link]
Alpa Chino: [link] and [link]
Kevin gets nothing :crying:

Don't worry Kevin, you're still loved :cling:

Kevin Sandusky, Alpa Chino, Tugg Speedman, Kirk Lazarus, Jeff Portnoy...TROPIC THUNDER :XD:
Add a Comment:
 
:iconjuanito316ss:
juanito316ss Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist General Artist
Tropic Thunder is an awesome movie (which I watched for the first time today BTW) xD
I skipped Playhit (a daily video game music video program) today to watch it lol
Reply
:iconphahrenheit:
Phahrenheit Featured By Owner Feb 4, 2010  Professional Digital Artist
I lol'd at the kirk lazarus pic of him as an austrailan bahaha i dont know why?? is it meant to be funny?? XD
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Feb 5, 2010
I tried to make him look as conceited as possible :XD:
Reply
:iconxiiidemyxxiii:
XiiiDemyxXiii Featured By Owner Aug 18, 2009   Artisan Crafter
Your Kirk is an epic win!! OMG!!! You should draw him in Satans alley way with Toby!!! :D
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Aug 18, 2009
I really do need to draw them! It's true. :nod:
Reply
:iconnirvananinja17:
NirvanaNinja17 Featured By Owner Aug 11, 2009
"we're trained actors, muthafucka!"

BEST MOVIE EVER!
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Aug 11, 2009
"I don't read the script, the script reads me" :XD: AGREED!
Reply
:iconskittelydee:
skittelydee Featured By Owner Jul 28, 2009
Ahh Kevin was so cute :D
I keep noticing him in other movies with small roles like Knocked Up&Night at the Museum
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Jul 28, 2009
I loved him in Knocked Up so much! "Oh god, oh god, that was horrible, when will it be light out?!" :aww:
Reply
:iconthelastironman:
TheLastIronMan Featured By Owner May 15, 2009  Hobbyist Writer
"HOW MAN'A TIMES D'I GOTTA SAY IT: I.LUDDA.PUSSY!"

[link].
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner May 16, 2009
WIN :D
Reply
:iconidznaterapie:
IdzNaTerapie Featured By Owner Mar 22, 2009
great job :D
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Mar 22, 2009
thank you :)
Reply
:iconidznaterapie:
IdzNaTerapie Featured By Owner Mar 23, 2009
no problem.you're very talented :P
Reply
:iconkatierawr:
Katierawr Featured By Owner Feb 25, 2009   Traditional Artist
thats WAYYY AWESOME!!! lol i love it! :giggle:
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Feb 25, 2009
Best movie ever! :XD:

Thanks for the :+fav: :hug:
Reply
:iconcassiboo:
cassiboo Featured By Owner Feb 16, 2009
"Hey man, remember way back when I called your mom a cankerous whore?

Dude, she's not. I'm sorry..."

THIS IS SERIOUSLY THE BEST MOVIE I HAVE EVER SEEN

I love Kevin - he's so adorable! XD
I noticed that too, the fact that he doesn't have a website...
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Feb 17, 2009
"You wish you had a Fatties franchise" (wait...that might only be from the directors cut :?)

Kevin deserves a website! He has a backstory too! Poor Kevin :cling:
Reply
:iconcassiboo:
cassiboo Featured By Owner Feb 17, 2009
"I'M A DUDE WHO'S PLAYING A DUDE DISGUISED AS ANOTHER DUDE!"

"The dudes are emerging..."

He does! Poor guy...
Reply
:iconremy-fox:
remy-fox Featured By Owner Jan 1, 2009
xD again, i love it! great job! :D keep it up!
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Jan 2, 2009
Thank you :aww: and thanks for the :+fav:s
Reply
:icontwilight-fire-n-ice:
Twilight-FIRE-n-ICE Featured By Owner Nov 27, 2008
Hahahaha! :aww: This is hilarious! :giggle: Awesome job with the illustrations too! :glomp:

Now I want to go get Tropic Thunder on DVD! :dance:
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Nov 28, 2008
The special features are awesome :XD:
Reply
:icontwilight-fire-n-ice:
Twilight-FIRE-n-ICE Featured By Owner Dec 3, 2008
Oh I will have to check them out then! :dance: Thanks! :glomp: :aww:

:glomp: :blowkiss: :heart:
Reply
:iconryu-bones:
Ryu-Bones Featured By Owner Nov 12, 2008
XDDDDDDDD That movie was EPIC. I'd never laughed so hard in my life.
Ahaaa, I like that Charlie's Angels Kirk *snicker*
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Nov 13, 2008
I'm getting it on DVD on Tuesday. I cannot contain my excitement :excited: My first bluray :faint:
Reply
:iconryu-bones:
Ryu-Bones Featured By Owner Nov 13, 2008
AWW, SWEEEET. You lucky dwag. = u =

*snort* Bust-a-Nut bar...
Reply
:iconglindalupin:
glindalupin Featured By Owner Sep 10, 2008
I think they made a myspace page for Kevin and for Alpa. :) I don't have the links handy, but I have been to them, and they're quite cute. Kevin's talks about him getting famous from being in a herpes commercial. If you want, I can look around for them.

Adorable art, by the way. I love your Kirk. :)
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 10, 2008
Yeah, I saw that. I was just sad that's all he got :cling:

Thanks for the :+fav: :iconflowerdanceplz:
Reply
:iconglindalupin:
glindalupin Featured By Owner Sep 10, 2008
Yeah, but I was wondering if they wanted to keep it in character or something? Because he's such a new up and coming actor, he would have only a Myspace. I don't know, but it was a thought I had as to why they did it that way.

You're very welcome, btw!! :D
Reply
:iconinkstainedsword:
InkstainedSword Featured By Owner Sep 5, 2008
Aww, I haven't seen this movie. But I love the details in your drawing ^^
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 5, 2008
The movie is freaking amazing. So hilarious :XD:

thank you :D
Reply
:iconrwrocks74:
rwrocks74 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Filmographer
buahahahaha i love it :XD:!!!
great job
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 3, 2008
thank you. best movie ever. love your icon btw :XD:
Reply
:iconrwrocks74:
rwrocks74 Featured By Owner Sep 3, 2008  Student Filmographer
:XD: hahaha thx
sorry for promotion..but you can check out my gallery i ve done a pic of the lead farmer :XD:
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 4, 2008
:iconepic-win:
Reply
:iconthatrandomer:
thatRandomer Featured By Owner Sep 3, 2008
even "The Pecker" has his own site.
i mean it doesnt really do anything, but i think if matthew mcconaghey (wtf spelling) gets a site, then kevin should toooooo!
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 3, 2008
I noticed that, but forgot to link it.

Poor Jay Baruchel :( :hug:
Reply
:iconthatrandomer:
thatRandomer Featured By Owner Sep 4, 2008
yeah, poor guy.
his breakout role was only in some star-studded summer comedy that grossed $25 mil on opening weekend. what's he gonna do?
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 4, 2008
Romantic comedy: [link]
Reply
:iconthatrandomer:
thatRandomer Featured By Owner Sep 6, 2008
lololololol
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 6, 2008
:aww:
Reply
:iconhyperpepper:
hyperpepper Featured By Owner Sep 2, 2008
Lazarus is the best
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 3, 2008
totally :D
Reply
:iconmoonlightvamp:
moonlightvamp Featured By Owner Sep 2, 2008
omg...your drawing of kirk lazarus is epic...omg! please draw him and tobey maguire in satans alley!!!
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 3, 2008
Awesome idea :XD:
Reply
:iconmoonlightvamp:
moonlightvamp Featured By Owner Sep 3, 2008
yay!
Reply
:iconsilentwolf811:
SILENTWOLF811 Featured By Owner Sep 2, 2008  Hobbyist Filmographer
you rock this is awesome! i love how you drew kirk and Kevin,



*I know very little about acting, I'm just an incredibly gifted faker* Robert Downey JR.
Reply
:iconpicklelova:
picklelova Featured By Owner Sep 3, 2008
Thank you. It's so much fun! :XD: (and thanks for the :+fav::hug:)
Reply
:iconnightshades-water:
Nightshades-water Featured By Owner Sep 2, 2008
*squee* that movie was great! :iconjarryplz: :heart: downey such a smexy beast ;p {don't judge me!! :XD:}
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 2, 2008
Image Size
501 KB
Resolution
1233×845
Link
Thumb

Stats

Views
9,588
Favourites
66 (who?)
Comments
60
Downloads
2,053
×